مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-17اجتماعي

فارس من| تعیین سرپرست جدید تنها بچه شامپانزه ایران / «باران» نیامده رفت


ظهر روز دوشنبه 27 مرداد باغ وحش ارم با انتشار تصاویری از «باران»، در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از تعیین سرپرست جدید این بچه شامپانزه 3 ساله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ظهر امروز، باغ وحش ارم با انتشار تصاویری از باران ، در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از تعیین سرپرست جدید این بچه شامپانزه 3 ساله خبر داد.

این فرد، طاهر نیک ذات شامپانزه بان ارم است که وظیفه نگهداری از سایر شامپانزه های این باغ وحش را نیز بر عهده دارد و شامپانزه ها نیز اعتماد نسبتا مناسبی به او دارند.

باغ وحش ارم از تعیین سرپرست جدید باران خبر داد اما پس از دریافت نظرات مخاطبان، پست خود را حذف کرد   در مدت کوتاهی، حدود 300 پیام برای این پست گذاشته شد اما علیرغم انتشار تصاویر نسبتا شاد از سرپرست جدید باران، کاربران روی خوشی به این اقدام ارم نشان ندادند.

به دنبال اعتراضات مکرر مخاطبان، مجموعه ارم در توضیحاتی نوشت: در رابطه با سوالات دوستان در رابطه با جایگاه و آینده باران، مدیر باغ وحش حتماً به صورت علمی پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مسلماً تلاش مجموعه ارم نیز در راستای نگهداری هرچه بهتر این گونه است و مراقبت اختصاصی و جایگاه ویژه از جمله اقدامات ارم در این راستا بوده است موسسه ارم از پاسخگویی مدیر باغ وحش درخصوص سوالات مردم خبر داده است   اما این پیام هم نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعیین سرپرست جدید تنها بچه شامپانزه ایران / «باران» نیامده رفت

فارس من| تعیین سرپرست جدید تنها بچه شامپانزه ایران / «باران» نیامده رفت